WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Wednesday, December 7, 2011

Berangin..grrrr


Ni bukanlah kali pertama aku berangin kat entry ni hehehehe..entah ke berapa kali pun dah tak pasti..



Straight to ampang point, alkisahnya mcm ni lah :

Waktu tgh hari tadi masa g foodcourt beli makanan, aku & the geng kena sound dgn sorg minah yg bajet dia kakak..KAKAK la sangat kan! muka cam patung je, nak mekap pakai celak tebal2..huhhh buat menambahkan dosa aku je kutuk kau..geram giler..soundnya berbunyi gini la,


"eh adik, g belakang tolong beratur" sambil konon-konon buat muka kerek.


Adoiii panas gilaaaa..kot nak tegur tu elok2 sikit takleh ke cik kak oiii..siap bajet dia tu senior la..tak sedar muka budak-budak..kitorang bukan potong orang or tak beratur tapi ada orang tengah ambik lauk kot..takkan nak tunggu orang tu habis bayar baru g beratur..baiknyeeee lah kan..


Padahal ramai lagi budak-budak lain potong line kitorang sebelum2 ni tapii makkk ok je nokk..takde plak g sound budak-budak tu..ape ade hal kan..kat U ni dik kena pandai-pandai hidup la..tak payah nak belagak sangat..kau tu putik jagung je, lama lagi kat U ni..


Mula-mula aku beralah je tapi hati ni memang menggelegak..fazie kat belakang ni dah menyumpah seranah dah..biarla dia nak dengar pun..nak je aku suruh fazie kuatkan suara cakap lagi kuat biar dia kena sikit..tapi sebab taknak kecoh, kitorg sabarkan je..


Sebab rasa geram sangat aku terus g kat kaunter hentakkan bekas makanan aku depan dia..tp takdela kuat sangat huhu..lepas dia habis bayar, pusing badan tak mengadap aku..muka pun dia tak berani pandang..malu kot..tapi fazie sempat jeling dia dgn muka ketat..nampak la muka dia berubah lepas kena jeling..HAHA padan muka kau!!  


Lepas tu nampak dia kat kerusi, kitorg jeling lagi sekali pandang dia lama skit..tapi dia tak berani pandang pun ke arah kitorg..huhhh what the fish..tadi belagak sangat..


Kesimpulannya :: Kitorg tak potong line pun tadi..cuma beratur kat sebelah..aku harap lepas ni lebih ramai lagi orang lain potong dia nak tengok apa plak dia sound..boleh kata, kitorg ni hari2 kot ada org potong line tapi tak ambik port pun mcm dia..mesti tak pernah hidup bermasyarakat punya orang..


Tapi satu je kitorang mmg BANGGA..dia kan panggil kitorg ADIK..awet muda la kitorg ni kan HAHAHA peace!! :D

1 comment:

  1. La, apesal tak citer? Boleh je aku sound la tu jg... Terlepas peluang nih! Kalau perlu boleh je simbah lauk kat kepala dia ka..Baru best!

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...