WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, January 23, 2012

any idea?

Assalamualaikum..

Semua dah tahu kan student2 ipt masing2 menerima baucer buku percuma sebanyak RM 200..Alhamdulillah rezeki..syukur :) 


Aku pun dah ambik baucer tu tapi belom redeem lagi..dlm fikiran ni tentulah nak dapatkan novel hehe..student final year macam aku ni mungkin tak beli buku-buku ilmiah kot kekeke..tapi aku akan spend utk buku-buku rujukan BM dan stationaries for my practical nanti :)


Aku tengah survey2 novel yg aku nak dapatkan nanti..kalo tak pilih betul2 mcm rugi plak nanti kan baucer buku aku tu wakaka..takleh blah btol kan..tapi btol kan rugi kalo beli buku yg kesudahannya tak menarik?


Btw, novel yg aku survey dah ada dlm list..siap shorlist dlm hp uuu hehehe..gigih tak gigih laa kan..kawan-kawan aku kebanyakan hantu novel..entah kenape aku ni so so je minatnya kat buku..hehehe..mungkin mak aku kurang membaca kot waktu mengandungkan aku :D


Ni antara shortlist novel yg aku nak dapatkan..kalo tak sempat dapatkan kat sini, Insya Allah aku akan dapatkan di KL..sebab ada diskaun hiihihi..


Ni antara novel yg aku dah shortlist :









Kawan-kawan yg dah baca novel ni, respon please.. :)

1 comment:

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...