WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, February 2, 2012

Aku dah GILA!

Salam..

Kihkih jangan terkejut ye baca tajuk di atas..saje je propa..tapi sebenarnya memang hampir gila pon..tapi bukan gila akal ok..cuma gila kat JYJ, grup dari Korea ni..lagu dia pun best..penyakit gila aku ni datang sejak aku menghabiskan masa dgn citer Sungkyunkwan Scandal..hihi..mungkin org lain dah lama gila pasal ni tapi aku tertinggal bas skit la..apapun belum terlambat lagi aku nak minat gila pasal depa ni kan..mcm biasa, tersuka depa ni sebab kacak dan comel..tipu sangat kalo minat artis Korea bukan sebab rupa huahauhua..


Dan sebenarnya, aku minat salah sorang ahli je iaitu tak lain tak bukan......
Mickey Yoochun!!

         














  


Gigih tau aku google biodata dia..wakaka :p
Sebelum ni pernah tengok dia tapi tak minat plak..
Aku start jatuh cinta hati sejak tengok SKK Scandal lah..
Jalan cerita dia memang sangat2 best..watak semua aku suka!


   

  

Found You - JYJ


Citer ni paling best bagi aku..memang terbaekkkk lahh!
Lepasni nak tengok Miss Ripley plak..hehe ada Yoochun jugak :)
Apapun kena habiskan Flower Boy Ramyun Shop dulu..pun best jugak hehehe..
Kalo hantu korea tu memang tak dapat nak cakap apa lah kan.
Tapi cik nisa dah goda dgn Bad Guy plak..mana satu nak tengok ni?? hahaha..


0 budak comel :):

Post a Comment

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...