WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Tuesday, August 23, 2011

tak tahu :((

"Dia" yg dimaksudkan :)
DongWook oppa!!

Mode : Aku

Rasa sakit tu dah makin sirna, 
tapi baru sekejap tadi ia datang balik..
memang bukan mudah nak lupakan memori,
tapi ia akan tetap dlm kenanganku..
sampai bila-bila..

Semalam, sorang kawan dia tegur aku dlm chat..
sebelum ni memang selalu jugak aku borak dgn kawan dia dekat fb, 
tapi dah lama tak bertukar cerita..
kawan dia akan sambung Master tak lama lagi, masih di UPM..
tapi hal itu dah lama aku tahu..

Tapi...
tak sangka pulak dia pun akan sambung Master jugak..
kawan dia yg bagitahu..
dan sekarang mereka kat UPM..
mungkin datang daftar kot..

Hmmm entahlah apa perasaan aku sekarang ni..
kalo boleh biarlah aku tak terserempak dgn dia even dia still stay kat kolej dia lagi..
tapi kebarangkalian itu sangatlah tipis..
mesti one day akan terserempak jugak..
bukan takut, tapi aku tak tahu nak tunjukkan reaksi yg bagaimana..
sebab sumenye dah tak macam dulu lagi..
masing2 dah mcm org asing.. Y_Y

Lepas ni, aku nak buat mcm biasa..
tak nak tunjuk sedih-sedih dan terkenang-kenang lagi..
ingatkan dah jauh boleh lupakan dgn mudah..
tapi, tak sangka pulak makin dekat semula huhu..
terbukti perancangan ALLAH itu lebih hebat..
Aku bukan bermusuh, jauh nak membenci..    
aku boleh berkawan..
tapi kalau org tak sudi,
takkan kita nak tersua-sua..
cuma, mungkin aku & dia tidak berjodoh..
buat masa dan ketika ini..
utk masa depan, tak berani nak cakap..
sebab hanya ALLAH je yg tahu..


Semoga semuanya baik-baik saja..apa pun aku doakan kejayaan & kebahagiaan utk dia yg pernah hadir dlm hidup aku..

3 comments:

  1. cik aika- si dia tu kee? ekeke...sebuk plak aku nih-- semoga berjaya kwan cik aika ;)

    ReplyDelete
  2. jgn sedih2 ye..kalu jodoh x kan ke mana..senyum yep cik iqa..

    ReplyDelete
  3. syida > tak aih..org lain kot..hehehe

    ana > ok, senyum tak perlu kata apa2..tQ :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...