WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Tuesday, July 5, 2011

erase the memories..

Td saja gatal2 kaki tangan try sign in blog lama, yg sebelum ni takleh nk masok..



Tengah dok godek2 tu tak sangka plak berjaya tembus..hehe happy jgk sbb aku dh lama dgn blog tu..2 taun..rasa rindu..ada kenangan kat situ walopun tak byk sgt pun..kenangan apa, biarlah rahsia.. >_<

Aku berfikir2 jgk, aku tak kuasa nk urus 2 blog..aku kena pilih salah 1 je..tp aku sayang dua2..huhu..kalau aku buka blog lama, aku akan teringat kat seseorang..aku taknak sedih lagi..cukuplah setakat ni..lagipun aku happy dgn blog baru..aku tak perlu nk teringat kat sapa2..so aku rasa better aku stay dgn yg baru lah :) Tp, kalo aku tetiba buang tebiat, aku akan update kat situ..hehe 

Mungkin kalau aku rasa rindu sangat2, aku akan buka blog lama..aku pun maybe dh taknak guna lagi nickname iqa akira..nk ubah angin plak..now, call me as miss aika..kalo aku dh bosan nti aku tukaq balik hehe..macam2 la aku ni :P

Hmmm skrg jam dah kul 1.10 a.m, tp mata aku ni power degil taknak pejam lagi..huhu mungkin dh besa  tido lewat time cuti ni..yg aku risaunya esok bangun awal lewat :P 

Dan, esok aku akan meneruskan misi menggantikan puasa yg sudah lama tertunggak hehe..tomorrow is the 2nd day :) mak & mira pun puasa sekali..terharu sebab mak pun ikut puasa even dia dah tak tinggal puasa pun sebab dah M..hihi~

Menu berbuka tadi ade mee goreng, bihun singapore, pasembur, ayam KFC goreng & air asam boi..rasa macam dibulan puasa plak sebab buka puasa bertiga..berbuka td pun takyah masak sbb ayah beli kat pasar malam..untung kan :) walopon menunye tak lah semeriah mcm bulan puasa tp tu pun dh memadai..syukurrr~

Ok lah, aku nk sambung baca novel ''Aku Yg Kau Tinggalkan'' karya Alina Haizar..dh start baca lama dh tp haritu bz dgn kenduri abg, tak sempat nk habiskan..nti aku update sinopsis dia di entri seterusnya..

Slmt Malam, Assalamualaikum :) 

Coretan Miss Aika ;
1.23 a.m
050711


2 comments:

  1. Akhirnya dia dh berjaya buka blog lama..Biarlah mcm tu, jgn delete..Nanti lama2 bila hati dah sembuh semua citer dlm tu boleh jadi satu kenangan..terutamanya cerita yg 'satu' tu..hihi..jgn marah ye.. amboi mak dia yg M... nak citer jg ke? motif?? ok la, slamt mgntikan pose ye...:)

    ReplyDelete
  2. haha ingat lg ye cerita yg satu tu..anyway, i take it as memories..tQ :)

    btw, aku ingt xda org nk baca pn apa aku merapu ni so aku x tapis la apa aku tulis..hehehe later i akan tapis ok hahaha :P

    and dh hbs posa pun..alhamdulillah :D

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...