WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, July 3, 2011

puding mangga laici :)



Nampak menggiurkan tekak tak? hehe..hari ni adik aku buat puding a.k.a dadih mangga..laici kat atas tu aku yg tambah2 sendiri :) sedappp!! sekali makan pun tak cukup..masa adik aku buat ni aku tengah tengok Nona, alih2 dia dah siap buat hehe..yg ni isi dlm bekas kecik je sebab senang dan rasa comel je nak makan..bile makan ni rasa nyaman je..hmmm~ nyummmm3..

Dan adik aku si mira buat teh O laici sekali memandangkan ada laici dlm tin lebihan buat koktel hari tu..aku nak buat dia tak bagi takot tak sedap wuwuwu agak kejam! tapi takpe tugas aku hanya melahap saje lah..hari ni aku masak, oppss mak aku masak udang masak merah, sup ikan, ikan goreng (ni menu wajib), telur dadar dan tambahan acar buah yg sedap tuhh :) aku tak berape  gemar acar buah tapi kali ni layan aje..walaupun menu simple tp 2 pinggan nasik jugak la..kekeke..abg pit & kak an pun balik tadi..

Lepas lunch dorg g rumah tok tapi aku tak ikot..nasib baik gak aku tak ikot sebab posmen anta pos laju tadi..ayah plak keja pagi tak balik lagi..nak tahu apa dia?? jeng3x..


bungkusan yg diterima :)

daripada cik cik permaidesaku 


Apakah itu???? saspen..saspen.......hehehe




ni lahhh SURAT CINTA itu!!
hehehehehe ^_^


Tak lain tak bukan surat kelulusan EPRD..thanx banyak2 kat aini sebab sanggup pos laju kat aku surat cinta ni..i sayang u lebih lah!!  hehe..nanti i belanja u ok :) 

Memandangkan surat yg ditunggu sejak sebulan lalu dah kunjung tiba maka aku kena lah mula merancang utk menjalankan misi yg sudah tertangguh sebelum ni..apakah misi itu?? Nantilah aku update di entry yg seterusnya ye.. :D


Salam ;
aikashi :) 




0 budak comel :):

Post a Comment

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...