WELCOME TO MY BLOG

click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Saturday, July 30, 2011

kabare??


Assalamualaikum..
Hoho..mcm lama dh tak pok pek kat sini.. padahal baru seminggu jer.. hehe..sebenarnya seminggu ni aku bertapa di Bandar Putra Bertam, Kepala Batas rumah my pak su..ada misi yg perlu diselesaikan..dan dh selesai pun misi tu..Alhamdulillah..sebab tu la jarang online..kene berebut broadband la katekan..hihi

Hmm ingatkan nk lupa psl tesis skejap tp asyik teringat jgk..huhu..tesis sentiasa menghantuiku tak kira di mana aku berada..psl perkembangan survey, aku dh pegi 5 buah sekolah kat Kulim ni..tp 3 buah je yg aku proceed wat masa sekarang..lotih den..but, belom dpt lagi soal selidik tu..dekat 3-4 kali gak la aku berkunjung tanpa undangan..bayangkan la kena ulang-alik 3 sek..dh naik tebal pun muka aku ni huahuahua sabo jelah..dan byk kerenah yg aku kena hadap sepanjang aku buat survey ni..sape yg agak2 muka tebal mcm aku bole la round g 5 sek..hahaha..dan tahan jelah dgn pengetua yg skema oppps..tp menyesal pun dh tak guna huhu..aku anggap ni pengalaman utk aku bergelar guru nanti :)

Btw, masih ada staf sekolah yg ok dan mesra pelanggan walaupun ada gak sipi-sipi yg bukan begitu..takpela adat manusia tak semua yg baik..kadang-kadang rasa stress pun ada gak nk teruskan tesis ni..dgn survey yg belom siap sepenuhnya lagi, writing yg baru separuh jalan..key in data spss..dan pembentangan yg masih kekaburan..arghhh~

Dan seperti biasa, dh hampir 2 bulan lebih kat rumah tp lebih byk relax daripada menghadap tesis..merungut je lebih hehehe..bukan ape, bile tengok tesis je, tetiba sakit kepala errrr tol ke? hihi..iyekan jela..bulan puasa ni kena settlekan pasal survey dan continue dgn writing yg tertangguh tu..pasal key in data plak maybe aku wat naik cuti kot..sebab takde software dia lagi..try download aritu tak lepas..

Entri ni agak panjang sebab balas dendam seminggu tak jenguk blog..hehe..buka fb pun jeling2 je..Dan, bulan Ramadhan pun dh nk berkunjung tiba, so aku nak ucapkan Selamat Berpuasa utk sume umat Islam di London Malaysia..semoga kita memperoleh keberkatan di bulan yg mulia ini, dapat memperbanyakkan lagi amalan dan syafaat yg tiada di bulan yg lain..





>>> Tetibe teringat puasa kat kolej..pegi solat terawih ramai2..(mcm la hari2 pegi kan hehe..)..tapi yg bestnya kali ni puasa sebulan kat rumah..raya pun mcm tu :) plan nak buat kuih raya byk jenis tp harap2 bukan angan2 mat jenin lah..hehe..

 Semoga selamat semuanya..Aminnn :)

0 budak comel :):

Post a Comment

Terima Kasih kerana membaca coretan Cik Aika :)
Sila Datang Lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...